Start med at:
1. Oprette EU Login (se evt. EU Login guide) https://webgate.ec.europa.eu/cas/eim/external/register.cgi?loginRequestId=ECAS_LR-5666263-ibtT4s6zpxshJBZsbUq4BX4N1squ9inxDaElv06tBzSkycS9eH51Y4gzZEIeSwbP7I5xOp0SqO4Hltrbc2ZQVrG-PHslUMVSXYCe89pwqaGhzw-XHygV5TTIOCy3FRXkTg9GoPfoT3gYBBk98sFjPecZHm
Når man har oprettet et EU-Login, kan man oprette sin organisation i Organisation Registration System, og få tildelt et OID-nummer. En organisation må kun have ét OID-nummer, så inden man opretter et nyt OID-nummer, skal man tjekke, om skolen allerede er registreret i Organisation Registration System og allerede har et OID-nummer.
2. Tjekke, om din skole er registreret i Organisation Registration System her
3. Når man er registreret i ORS skal man uploade to dokumenter:
- 'Financial Identification Form'. Blanketten skal underskrives af såvel den økonomiansvarlige for skolen samt underskrives og stemples af skolens bank. Efter udfyldelse skal dokumentet printes, underskrives, scannes og uploades som PDF.
- 'Legal Entity Form'. Dokumentet skal underskrives af skolens juridisk ansvarlige. Udover underskrift skal navnet med den juridisk ansvarlige også skrives med blokbogstaver.
Efter udfyldelse skal dokumentet printes, underskrives, scannes og uploades som PDF.
Bemærk, at dokumenterne først er gemt på OID, når der klikkes på ’Update my organisation’
Se dokumenterne og vejledninger til udfyldelse her https://ufm.dk/uddannelse/tilskud-til-udveksling-og-internationale-projekter/erasmusplus/organisation-registration-system/organisation-registration-system