Tjek din tilmelding til FRISKOLERNEs Landsmøde 2024

Tjek din tilmelding til FRISKOLERNEs arrangementer

Er du allerede tilmeldt et kursus eller arrangement, kan du altid selv tjekke din tilmelding.

Brug vores online medlemsportal ’Min side’. Den finder du nederst på alle sider på www.friskolerne.dk.

Dette gælder også for tilmeldinger til FRISKOLERNEs Landsmøde 2024.

Har du ikke modtaget en bekræftelse?
Mange medlemsskoler har lavet en samlet tilmelding til landsmødet via skolen.

Med en samlet tilmelding får kun den, der tilmelder, tilsendt en bekræftelse. Den enkelte tilmeldte har altså ikke modtaget en personlig bekræftelse.

Det kan derfor være en god ide at alle, der skal deltage, tjekker deres individuelle tilmeldinger.

Se din tilmelding(er) på ’Min side’*
Nederst på www.friskolerne.dk kan du via ’Min side’ logge dig ind og tilmelde dig kurser samt redigere din profil.

Log ind med din mail. (Har du glemt den, så kontakt Friskolernes Hus).

Når du er logget ind, så klik evt. på de 3 vandrette streger øverst til venstre, så åbner menuen i venstre side - (hvis altså den ikke allerede er åben).

Find det aktuelle kursus/arrangement i ’Arrangementer’
Klik på ”Arrangementer”
Klik på ”Mine tilmeldinger”
Klik på de to små pile yderst til højre (>>), ud for FRISKOLERNEs Landsmøde 2024.

Herefter kan du se dit valg/tilvalg ifm. tilmeldingen. Fx særlige kosthensyn, evt. ’deler værelse med’ (vedkommendes navn) eller værkstedsønske.

OBS: Vær opmærksom på farverne Rød, Grøn og Orange ifm. dit værkstedsønske:

*Er det første gang, du logger ind, skal du starte med at klikke på ’Login’ og derefter på ’Glemt password’. Her kan du indtaste din mail og blive du guidet videre.

Vi glæder os til at byde jer alle velkommen til FRISKOLERNEs landsmøde den 4.-5. maj på Comwell Kolding.