kursus

Pedelseminar 2024

Medlemskursus

Bliv opdateret på varmepumper, solceller og grøn energi

Solars undervisere giver dig overblikket over varmepumpe-markedet generelt samt et indblik i de mest almindelige varmepumper luft/vand og luft/luft.

I løbet af kurset vil du se eksempler på forskellige varmepumper samt på solceller på tagflader og facader. Endelig ser vi på de nyeste trends indenfor dags- og bevægelses-lysstyring.

Udskiftning til LED og erstatning/ombygning af armaturer

Efter det fra den 24. august 2023 ikke har været tilladt at importere eller producere lysstofrør i EU, skal mange armaturer skiftes ud. Men hvad betyder udskiftningen til LED og/eller erstatning/ombygning af armaturer i praksis, og hvordan kan udskiftningen til LED løses.

Du vil se Solars egne grønne energiinstallationer, deres brug af robotteknologi, ligesom der indgår et virksomhedsbesøg på en lokal virksomhed.

Årligt kursus for friskolens pedel
FRISKOLERNEs Pedelseminar er et årligt kursus for pedeller ansat på medlemsskoler.

I år besøger vi derfor Solar i Vejen, der leverer produkter og løsninger til el, vvs, industri, ventilation samt klima- og energiløsninger.

Se programmet her og tilmeld dig senest den 1. oktober via FRISKOLERNEs medlemsportal.

Har du spørgsmål til indholdet eller din deltagelse, så kontakt Friskolernes Hus.

Kontakt Friskolernes Hus

kursus@friskolerne.dk