Håndbog om løn- og ansættelsesvilkår for pædagogisk personale/OK24

Den nye håndbog beksriver det pædagogiske personales løn- og ansættelsesvilkår for perioden 1. april 2024 - 31. marts 2026. Håndbogen findes nu kun i en digital version, hvilket gør det let at søge konkrete informationer frem.
Af: Tove Dohn, Friskolernes Hus
26.08.24

Den nye håndbog med løn- og ansættelsesvilkår for pædagogisk personale indgået mellem AFG (Aftalefællesskabet for Frie Grundskoler/BUPL-FOA) og AE (Aftaleenheden ved frie grundskoler) er nu tilgængelig.

Håndbogen beskriver det pædagogiske personales løn- og ansættelsesvilkår for perioden 1. april 2024 – 31. marts 2026.

Håndbogen trykkes ikke længere i fysisk form, og findes kun som PDF-version. Det er formålstjenstligt, når man ønsker at søge efter bestemte informationer.

Hvordan søger man i en .pdf?
PC-brugere kan med fordel benytte sig af genvejstasterne "ctrl+F". Tast søgeordet og "enter". Søgefunktionen vil derefter finde alt i PDF-filen hvor søgeordet fremgår.

Mac-brugere skal benytte sig af genvejstasterne ”Command + F”.

Hent håndbogen her: BUPL-FOA/OK24