I Friskolernes Hus vil vi altid gerne være opdaterede på særligt medlemsskolers bestyrelsesformænd/-personer, administrative medarbejdere og skoleledere, da vi løbende udsender mails med relevant information til dem.
Har I fx fået ny bestyrelsesformand, nye kolleger eller ny sekretær?
Måske fik I ny bestyrelsesformand/-person ved forårets generalforsamling eller I har for nylig fået ny sekretær. Derfor beder vi jer tjekke, at vi har de rigtige oplysninger om jeres skole.
I kan selv ændre i de oplysninger, FRISKOLERNE har om jer og jeres skole ved at logge ind med jeres personlige profil i FRISKOLERNEs digitale medlemsportal.
Vi har brug for formandens/-personens fulde navn, E-mail og gerne mobilnummer. Vær opmærksom på, at mailadresse offentliggøres på friskolekortet på vores hjemmeside.
Vejledning til den digitale medlemsportal
Skal der ændres i enkelte ansatte/tilknyttedes oplysninger, kan skoleleder og administrative medarbejdere ændre i dette.
Det er vigtigt, at man logger ind som 'sig selv' med ens personlige emailadresse.
Se evt. denne vejledning til den digitale medlemsportal.
Hvis I oplever udfordringer eller har spørgsmål til dette, så kontakt Birgitte Bahlke Gram på T: 62613013 eller skriv til birgitte(at)friskolerne.dk.