Magasinet Friskolen udkommer 5. august - husk at tjekke op på abonnenter

I bestemmer som skole selv, hvem der skal modtage Magasinet Friskolen hos jer. Sørg for at opdatere jeres abonnementsliste i selvbetjeningen senest 25. juni 2024 kl. 12.00, så ændringerne kan nå at træde i kraft før næste skoleårs første magasin udkommer 5. august.
Af: Birgitte Bahlke Gram, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration , Magasinet Friskolen
04.06.24

Hvis I på skolen har tilføjet abonnenter via ’selvbetjeningen’, så husk at tjek op på disse senest tirsdag den 25. juni kl.12.00 for at ændringerne kan nå at træde i kraft.

Som skole beslutter I selv om magasinet skal sendes i en kasse til skolen eller direkte ud i postkasserne til jeres ansatte og/eller forældre. Ved afslutningen af et skoleår kan det derfor være en god idé at logge ind i selvbetjeningssystemet og tjekke op på jeres abonnenter, så I sikrer, at der står de rigtige navne og adresser.

RET, SLET og OPRET
Det er muligt at rette, slette og oprette abonnenter via www.friskolerne.dk

Klik på ’Menu knappen’ øverst til højre på hjemmesiden og find overskriften "MEDLEMSMAGASIN’, klik på "Abonnér på Magasinet" og klik på ”Gå til selvbetjening” under overskriften ’Medlemsskoler’.

Abonnent = skolens mailadresse*
Password = skolens postnummer*
*Hvis I ikke selv, aktivt har ændret disse.

I højre side af loginsiden findes en guide: "Sådan bruger du selvbetjeningen".

OBS:
1. Begynd med at tjekke om eventuelle abonnenter skal slettes - klik på "Opsig" ud for den enkeltes navn og klik herefter på ”Stop med det samme”.

2. Det er muligt at rette evt. adresse og lignende på en person - Klik på abonnentens navn og lav rettelsen.

3. Klik på ’Tilføj’ for at oprette en ny abonnent (skriv venligst kun et navn pr. familie). Husk adressen!

BESTILLING AF EKSTRA MAGASINER:
Tidligere år har vi udsendt 20 ekstra magasiner til hver skole. Det gør vi ikke i år. Skulle I fortsat ønske dette, så er deadline for bestilling af ekstra magasiner ligeledes tirsdag d. 25. juni kl. 12.00.

Prisen er 25 kr. pr. eksemplar + forsendelse.

HAR DU SPØRGSMÅL?
Kontakt Birgitte Bahlke Gram på birgitte(at)friskolerne.dk eller telefon 6261 3013.