Ny justering i publikation om sikkerhed og kriseberedskab

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet har justeret i publikation 'Sikkerhed og kriseberedskab – råd og vejledning til skoler og uddannelsesinstitutioner.'
Af: Maria Hinding, Friskolernes Hus
10.09.24

Publikationen "Sikkerhed og Kriseberedskab" giver overblik og anbefalinger om forebyggelse og håndtering af alvorlige hændelser i grundskolen og på ungdomsuddannelser. Den henvender sig til ledelserne, som i samarbejde med personalet kan bruge den som inspiration til lokalt kriseberedskabsarbejde. Publikationen er vejledende og bør suppleres med løbende opdatering af regler og lokale forhold.

Læs mere her

I den seneste udgave af Magasinet Friskolen kan du i øvrigt læse, hvordan vi forbereder børn bedst muligt på kriser i en verden præget uro og krig. Læs hele artiklen her.