fjern søgeboks

Q&A om tidsregistrering

På baggrund af de nye regler om tidsregistrering har vi lavet en Q&A, som samler de mest stillede spørgsmål.
Af: Maria Hinding, Friskolernes Hus
Kategori
Administration
11.09.24

Den 1. juli 2024 er der kommet nye regler om tidsregistrering af arbejdstid for alle ansatte på skolen.

I Friskolerne har vi afholdt en række infomøder i foråret 2024 omkring reglerne. På baggrund af dette har vi udarbejdet en Q&A, der dækker de mest stillede spørgsmål.

Hvis der er spørgsmål til indholdet eller i øvrigt, er skolerne selvfølgelig altid velkomne til at kontakte Friskolernes Hus.

Find Q&A om tidsregistrering her

Få nyheder fra FRISKOLERNE!

Få nyt fra FRISKOLERNE via vores nyhedsbreve og vores nyhedsagent.

Du bestemmer selv, hvilke emner du vil have nyheder om - og du kan til enhver tid afmelde dig igen.
TILMELD dig nyhedsbreve og nyhedsagent.

Hele skolens forening!

I FRISKOLERNE er både ansatte, skolekredsmedlemmer og forældre automatisk medlemmer af foreningen gennem skolen. Ring til os, hvis du har brug for at løfte en sag politisk, eller hvis du har brug for konkret rådgivning. 

FRISKOLERNE

og Friskolernes Hus

Middelfartvej 77 - 5466 Asperup  
kontakt@friskolerne.dk

Telefon 6261 3013
Man-tors 9-12 og 12.30-15.00
Fredag 9-12