Q&A om tidsregistrering

På baggrund af de nye regler om tidsregistrering har vi lavet en Q&A, som samler de mest stillede spørgsmål.
Af: Maria Hinding, Friskolernes Hus
11.09.24

Den 1. juli 2024 er der kommet nye regler om tidsregistrering af arbejdstid for alle ansatte på skolen.

I Friskolerne har vi afholdt en række infomøder i foråret 2024 omkring reglerne. På baggrund af dette har vi udarbejdet en Q&A, der dækker de mest stillede spørgsmål.

Hvis der er spørgsmål til indholdet eller i øvrigt, er skolerne selvfølgelig altid velkomne til at kontakte Friskolernes Hus.

Find Q&A om tidsregistrering her