kursus

Administrationskursus for friskolesekretærer

Medlemskursus

FRISKOLERNEs administrationskursus giver dig en opdatering på de mest aktuelle emner

Der er rigtig mange områder, en sekretær på en friskole skal holde sig opdateret på.
På dette halvandet døgn får du seneste nyt på mange af de områder, der fylder ude på skolerne og på det, som konsulenterne i Friskolernes Hus får flest henvendelser om.

Så sidder du i friskolens administration, så er FRISKOLERNEs sekretærkursus et af årets vigtigste kurser.

I år kommer vi omkring både hvad OK24 betyder for friskoler, seneste nyt om GDPR- og arkiveringsregler, værktøjer til personlig planlægning, faciliterede gruppesamtaler, en del sang og et medrivende foredrag om arbejdsglæde.

Faglige oplæg, foredrag og videndeling
Hvert år samler kurset sekretærer fra hele landet til 1,5 døgn med faglige input, foredrag og videndeling.

Deltagerne er både erfarne og nyere sekretærer, der alle ønsker at blive opdateret på en række emner.
I pauserne og undervejs på kurset er der gode muligheder for samtaler på kryds og tværs af skoler, og for at starte nye og pleje eksisterende netværk.

Kurset afholdes den 16.-17. september 2024 på Hotel Svendborg, der ligger centralt i byen og tæt på banegården.

Der er mulighed for at ankomme aftenen før, hvis du ønsker det (pris for ekstra overnatning er 870 kr. Vælges ved tilmelding)
Hent program

Kontakt Friskolernes Hus